Med opkøbet af By Lassen har koncernen bag Menu og The Audo, Designers Company fået tilføjet et klassiker-ben og er dermed et skridt nærmere ambitionen om af skabe et ”House of Brands”, der skal bringe dansk design endnu længere ud i verden.
– Allerede da Polaris købte Menu (i 2018, red.) og senere skabte hybridspacet The Audo, begyndte idéerne om...
Menu-direktør om opkøb: De har klassikerne, vi har markederne
– Med den her tilføjelse køber vi ind i heritage-segmentet og får en bid dansk designhistorie, der går tilbage til 50’erne og 60’erne, fortæller Danny Feltmann, adm. direktør i Menu, om opkøbet af By Lassen. Foto: Menu
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer